Interaktív felkészítés

Az eladói fiók, vagy „Seller Central Account” működtetése bonyolult feladat, hiszen ezen keresztül végezhetők el többek közt az alábbi feladatok:

  • fiókadatok karbantartása (cég adataiban történő változások kezelése),
  • új termékek felvitele (egyenként vagy feltöltőfájlokon keresztül importálva),
  • termékek kezelése (mennyiségek, árak, jellemzők, stb. módosítása),
  • raktárkészlet kezelése és követése,
  • megrendelések kezelése és követése,
  • riportok és kontrolling,
  • marketing eszközök vezérlése (pl. PPC reklámok beállítása),
  • fiók teljesítményének (eladói teljesítmény) követése,
  • számlázás.

A megbízóink által meghatározott helyszínen tartott interaktív felkészítés célja, hogy a megbízóink által kijelölt, Amazonnal foglalkozó munkatársak személyre szabottan ismerkedhessenek meg a fiókkezelés gyakorlatával. A helyszíni felkészítés általában egy munkanapot vesz igénybe.

A szolgáltaltás ára: 150 000 Ft + ÁFA

Megrendelés

Adatok megadása

Dátum

Az időpont megadásához először a naptárban válassz egy napot, majd ez után jelöld ki a megfelelő időpontot.
A választható napok halványzöld háttérrel vannak megjelölve.

Az időpont megjelölése tájékoztatásra szolgál, a pontos időpontot kollégánk telefonon egyezteti veled.

Számlázási adatok